Wednesday, April 7, 2010

aKu dAN Laut tak dapat DiPIsahKaN LAGI....

salam...
tengok saje tajuk pun dah tahu pe yg aku nk smpikan.....*****(lempang pp berkali2)****ko ingt semua org bleh bace secara tersirat n tersurat???huhuhuh
tapi mmg aku dan laut tak dapat dipisahkan lagi..aku mmg gila dgn laut...terlalu..dulu mase posting dekat terengganu hari2 aku pg tgk laut...skrg dah balik perak pun dapat jaga kawasan tepi laut...huhuhu Pangkor..i miss it so much...so sebagai penghargaan org2 yg mencuci mate di blog ni aku hadiahkan gambar2 yg aku tgkp guna phone...huhuhu tggu camera nikon D3000 xdpt2 lagi...
Pulau Pangkor..............



Pantai Batu Buruk(Terengganu=Laut China Selatan)

Teluk Batik



Lumut



1 comment:

wani ezryl * said...

cantik ok laut. one day kite nk end up menjadi tua dgn rumah di tepi laut. kalau x tepi laut, tepi shopping complex pun jd laa.. hahaha

weh ko tuka setting komen ko ni. ko check kat blogger belah comment setting. ko tuka dia jadi pop up comment. senang sket. xyah klik byk2.
:]