Wednesday, April 7, 2010

harI LaHir


salam...
oh aku sudah tua...xsgka Allah masih panjangkan umur aku..weh dah 25 tahun dah nafas ni masih boleh bertutur dengan tenang dalm diri insan bernama Fadzillah Abdullah Subor...atau lebih tepat lagi umur aku dah 1/4 dari abad dunia...banyak tu...semoga Allah masih sudi memberikan pinjaman pada hamba yang penuh dengan kekerdilan dalam meyelusuri tinta kehidupan...ececeh macam ape je ayat aku tadi..tersyok sendirila plak..
Tahun ni beberapa org telah membuang mase meraikan aku...1st of all..thanks friend...aku sgt2 menghargai...tahun2 seterusnya jgn buat lagi...sbb org yg kerdil mcm aku ni xska diraikan..****ketuk kepala ko,ape ko ingat ko special nk diraikan setiap tahun???****hehehehh
itu dia mereka yg telah buat surprise party...ahahah...kak murni,lela,pieja n kak zaty.....ader lagi sorg kak ain tapi gamba dia xder sbb dia dah balik mase ni...hepi bday jugak tok kak zaty 10/3...smg pnjg umur, murah rezeki, berjaya dunia akhirat dan menjadi anak yg solehah....aminnn
kitaorg jugak dah pegi membuang mase di Gunung Lang...cantik taw tempat dia....


sekian...28/03/2010....

No comments: