Thursday, July 1, 2010

Membongkar kenangan LALU....


Bismillahhirrahmanirrahim....
Assalammualaikum...apa khabar anda diluar sana, sahabat sahabiah dunia realiti dan dunia layar..mudah2an Allah merahmati perjalanan kita dan membimbing kita spy tidak tersasar dari jalan menuju kepadaNya...dan semoga kasih sayang Allah sentiasa segar dan membara dalam hati-hati yang sentasa merindukan jihad di jalanNya...sejak kebelakangan ni rasa bercelaru mengetuk kotak fikiran, barangkali rindukan sesuatu pada kenangan lalu...rindukan jalan2 dakwah bersama rakan seperjuangan di Politeknik Ungku Omar dulu....kadang rasa langkah terlalu rapuh meniti perjalanan jauh seorg diri, jauh dari tman seperjuangn, barangkali semua hati pun begitu, hanya tercantum pada mahabbah cinta Tuhan yg selalu diagung2kan....terima kasih Tuhan, KAU letakkan aku dalam kalangan jemaah supaya semangatku bangkit bersama ummah...dan tidak sia2 segala pengalaman, walaupun pd mulanya pahit tapi tak terduga dan tak terhitung manis dan berharganya kenangan itu...pada semua senior dan sahabat sahabiah sesi jun 2003 semoga kalian berbahagia hidup dalam kasih sayang Tuhan dan semoga hati2 kita tetap bersatu dalam memperjuangkan agama...dan sesungguhnya aku rindu...


baru2 ni aku ke Teluk Senangin memantau projek,sedar tak sedar aku berada betul2 depan kem ketika aku menjalani Kursus Kepimpinan Pelajar Kamsis Politeknik Ungku Omar sesi jan 2004...rs rindu yg tertusuk pd kenangan dulu...pengalaman yang mengajar dan membentuk aku yang sekarang...betul kata org tak kenal maka xcinta, dah kenal agama xkan rasa ruginya...kenangan peristiwa yang xmungkin berpatah balik kembali...hanya mampu mengisi masa yang selalu kekosongan...





pemandangan kawasan kem KKPK PUO 2004

again...
n again...


semoga kita bertemu dalam mahabbah cinta Tuhan...aminn

1 comment:

wani ezryl * said...

funny, kite xrasa rindu sgt kat tmpt bljr dlu. may b sbb tiap2 minggu pun kena buat codingssss wakctttt :PP